Sommardag i april

Hjärtats lediga dag och vi åkte till svärmor i Alunda och grillade. Befolkningen satt och stekte halvnakna och helsvettiga i solen medans preggo-Becca tillslut gav upp och satte sig med en tidning i skuggan.

Men dra upp tröjan lite i alla fall älskling, det ser så varmt ut, tyckte Hjärtat.
Jaha vaddå, och sola kaggen och kärlekshandtagen med tillhörande bristningar? Nej du, dom blir inte fagrare av lite bränna.








Hjärtat: Tänk, jag ska bli pappa.
Jag: Ja, någon kommer ropa pappa efter dig om 1 år.
Hjärtat: Tänk om du ringer och säger att det är dags när jag är på jobbet. Jag kommer bli så nervös och köra av vägen och får ringa dig och säga att du får ta taxi in.


Nu är det inte långt kvar. Det visar sig om Hjärtat kan hålla nerverna i styr eller om det blir taxi in...


Tills vidare - sommarbris

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0