5 days to go

5 dagar kvar till BF idag. Inom 20 dagar har vi blivit päron.
Det känns som om jag får äta upp min första gissning på att Almis ska kika ut idag. Inga förvärkar, ingen slempropp och inget vatten. Känns väldigt avlägset med barnafödande just nu.

Jag är fortfarande glad att jag kan sova nätterna igenom utan toabesök, smärta eller dylikt. Dock är mina dygn ganska omvända men jag snittar nog på 7 timmars sömn i alla fall.



Jag vet inte hur ni fördelar erat utrymme i kylen. Hjärtat har en egen hylla högst upp i vårat i alla fall.



18 april - Frida 3440g
19 april -
20 april -
21 april -
22 april -
23 april -
24 april - André
25 april - Frida 3650g
 
26 april - Madde, Jag
27 april - Tesse 
28 april - Eve 3300g, 48cm
29 april - Hilda, Cacki
30 april - Martina, LillSara
1 maj -  Matilda 3500g, 50cm
2 maj - Jessica, Caroline N 3750g 
3 maj - Sofia 49cm
4 maj - Emelie, Patrik, Veroniqa, Lina 
5 maj - Oscar, Emma B
6 maj - Tonne, Millan, Emma
7 maj - Hjärtat, Caroline, Barnmorskan, Thesa, Emma C
8 maj - Kattis, Frida L
9 maj - Sofie, Marie, Jag 
10 maj - Mamma
11 maj - Sara 
12 maj - Laila, Fanny
13 maj - Bella, Johan
14 maj -



Tills vidare - vi kan gå genom eld

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0