Vad hände!?

I natt i sängen innan sovdags.

Jag: Älskling, skulle du bli rädd om du såg 2 ögon stirra in genom springan i persiennen nu?
Hjärtat: Nej, varför skulle jag bli det?
Jag: Meh, klart du skulle!
Hjärtat: Nej jag skulle inte bli rädd. Jag skulle veta att det bara var Gollum. Och han letar ju bara efter ringen. Och vi har ju inga ringar så han tittar bara in, sen går han.

Ööööh, va!?
Dålig, övertrött humor kan tänkas. Men i detta fall var han inte så trött, så bara ett solklart fall av dålig humor.

Idag är det fika på schemat. Men personen i fråga har inte hört av sig... Kom igen nu Vånkan, annars måste jag hänga ut dig i bloggen som en svikare. Jussde!





Mina mest använda byxor innan graviditeten. Vad hände!?
22 kg plus och klämvänliga lår hände.




Tills vidare - sicken tur

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0