Dessa dagar

 

Lördagen blev sådär trevlig som den kan tänkas bli. Årets första grillning, lite innebandy SM och skitsnack med underbara tjejor långt in på nattetimmarna.

Söndagen blev en total mysdag med Hjärtat.

Idag pinkade jag i ett rör och drog till barnmorskan för extrakoll. Alla värden såg perfekt ut och jag blev nästan lite besviken och kände mig som en hypokondriker. I helgen hade inte urinproven alls sett bra ut. Men hon förklarade att det kan gå upp och ner så det var inte alls konstigt. Jag skulle höra av mig om jag började känna mig dålig. Annars är nästa besök den 29e som planerat.


Sedan åkte jag förbi Proppen som satt på balkongen och solade. Vi drog och käkade sushi och sedan traskade vi på på stan en stund. Shoppade lite kläder till Almis. Vädret idag har varit helt makalöst. Synd att jag tryckt mig i en stickad tajt långtröja, jeans och vindjacka och inte riktigt kunde njuta fullt ut av den gassande solen. Förbannade mitt icke gravid och- väder vänliga klädval.


Nu är jag åter igen helt slut och känner av foglossningen. Jag skådar mot soffan och konstaterar att jag inte är den enda som är trött. Somnar man med fjärrkontrollen i ansiktet tror jag man är ganska slut.






Tills vidare - kärlek

Rebecca






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0