Sicken lång dag

Barnmorskan ringde idag och jag berättade att urinen påvisade protein.
- Okej, då vill jag att du kommer in till mig på en gång!
Trodde nästan jag skulle göra på mig i byxan. Berättade sedan om blodtrycket som legat bra och då blev hon genast lugnare. Pheuw! Fick en tid på måndag och hon bad mig hålla koll på blodtrycket och urinen under helgen och ringa förlossningen om något skulle förvärras.



Har spenderat hela dagen och kvällen med Proppen och Matilda (med dotter). Jag har varit ute i solen hela dagen. Har fått mig frisk luft och solsken så det borde räcka flera veckor nu. Lunch i stadsparken, en sväng på stan, lite promenad och ännu lite till. Minns inte när jag gick så mycket under denna graviditet sist. Helt slutkörd nu! Sedan bjöd Matilda på tacos hemma hos sig.  




Ska trycka mig ner i soffan brevid Hjärtat och mysa lite.




18 april - Frida 3440g
19 april -
20 april -
21 april -
22 april -
23 april -
24 april - André
25 april - Frida 3650g 
26 april - Madde, Jag
27 april - Tesse 
28 april -
29 april -
30 april - Martina, LillSara
1 maj -  Matilda 3500g, 50cm
2 maj - Jessica 
3 maj - Sofia 49cm
4 maj - Emelie, Patrik, Veroniqa, Lina 
5 maj - Oscar, Emma B
6 maj - Tonne, Millan, Emma
7 maj - Hjärtat, Caroline, Barnmorskan, Thesa
8 maj - Kattis, Frida L
9 maj - Sofie, Marie, Jag 
10 maj - Mamma
11 maj - Sara 
12 maj - Laila, Fanny
13 maj - Bella, Johan
14 maj -




Tills vidare - Snark

Rebecca

Kommentarer
Postat av: tesse-korv

ame! snyggt att du valde dagen som jag inte valde! (jag velade mellan 26 eller 27) men jag kommer ändå ha rätt ;)

kram

2011-04-16 @ 01:15:25
URL: http://theresesorensen.blogspot.com
Postat av: Becca

Mohahahhihihi

2011-04-16 @ 12:22:16
Postat av: hilda

jag gissar på 29/4. om det finns någon som helst rättvisa i världen så borde du klämma unge medan jag skriver tenta i fyra timmar ;P Du klär i att vara preggo för övrigt, alltid lika snygg! :)

2011-04-16 @ 14:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0