svensk vår


13 grader och strålande sol ute. Jag nöjer mig med att njuta av vädret på insidan fönstret. Har ont i huvudet och är allmänt seg. En promenad med foglossningen skulle endå inte vara någon trevlig upplevelse. Ångest över att ha längtat någe fruktansvärt efter våren och nu sitta inne? Svar:ja!
Någon som har ett foglossningsbälte till låns förresten?

Framöver har jag bokat in lite fikan och andra trevliga ting. Hoppas vårvädret håller i sig efter alla mulna dagar nu...


Gissningarna fortsätter rulla in.


18 april - Frida 3440g
19 april -
20 april -
21 april -
22 april -
23 april -
24 april - André
25 april - Frida 3650g 
26 april - Madde, Jag
27 april - Tesse 
28 april -
29 april -
30 april - Martina, LillSara
1 maj -  Matilda 3500g, 50cm
2 maj - Jessica 
3 maj - Sofia 49cm
4 maj - Emelie, Patrik, Veroniqa, Lina 
5 maj - Oscar, Emma B
6 maj - Tonne, Millan, Emma
7 maj - Hjärtat, Caroline, Barnmorskan, Thesa
8 maj - Kattis, Frida L
9 maj - Sofie, Marie, Jag 
10 maj - Mamma
11 maj - Sara 
12 maj - Laila 
13 maj - Bella
14 maj -


Tills vidare - snart så

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Fanny Bergström

Hej Becca! Jag läser din blogg ibland. Du är bra på att skriva och sen är de roligt att följa din graviditet :D Om jag får vara med och gissa skulle jag säga 12e Maj. Ha de bäst! Kram

2011-04-15 @ 15:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0