En man med mörk jacka och snaggad skalle tillsammans med gravid kvinna

Jajomensan, vi kom iväg på bio. Black Swan. Vet inte vad jag ska säga. Hade hört en del goda ord, men denna film föll inte mig i smaken. Den var obehaglig och skum. 

När vi kom hem i svartaste mörkret kom jag på att en bordstablett vi hade på bordet ute på balkongen hade blåst ner till våningen under. Jag känner inte för att plinga på och be dom hämta den åt mig. För vad vet jag, kan ju vara värsta serimördaren som bor där.

Så vi smög runt på baksidan. Alla deras persienner var nerdragna. Vi kikade oss omkring så att ingen kom och snabbt som attan gjorde vi vårat drag. Hjärtat lyfte upp mig och jag ålade mig över kanten. Vafan högre, lyft högre. Jag fick nätt och jämt tag i tabletten. Sedan sprang vi fnittrandes därifrån. (okej jag sprang inte, men det var måttligt raska steg). Imorgon står det väl i tidningen om inbrottsförsök. En man med mörk jacka och snaggad skalle tillsammans med gravid kvinna.






Nu är det ryggläge i soffan. God natt gott folk!


Tills vidare - komiskt

Rebecca


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Du är så förbaskat snygg med magen Becca!

Jamen hon har ju verkligen den perfekta looken!

Men du vart du nöjd med resultatet?=)

2011-04-12 @ 16:05:11
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0