När pappan i huset inte är hemma dansar mamman på bordet

Jag roar mig med att rengöra köksredskapen. Disktrasor är äckliga! Punkt. Diskborstar med. Punkt. Diskmedel på lite papper funkar att torka av bord och diskbänk med för min del. Det tar emot att vidröra dessa disktrasor. Handsprit och ytsprit är förövrigt gudarnas gåva till folket (enligt min mening). 




Låt allt ligga i Klorinlösning (klorin+vatten) i 30 min. Skölj, skölj, skölj sedan med vatten.

Stoppa till sist ner allt i kokande vatten någon minut och skiten är som nytt! Mirakel för oss bacillrädda och ekonomiskt också för den delen.


Bara så ni vet :)



Tills vidare - städMaja

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0