kör i 900

Nej då, här föds det inga barn. Full rulle helt enkelt.

Fika på stan, shopping, hämtat barnvagnen, spelat massa kort, tvättat, varit på middag hos kära mor, och idag var vi bjudna på påskmiddag hos svärmor. Imorgon är vi bjudna på 30-års fest. Så det är fullt upp. 

9 dagar kvar till BF. Det känns i kroppen. Jag blir väldigt slut och orkar sällan vara borta på galej i många timmar innan jag längtar hem till sängen. Dock har foglossningen demonstrerat mer och mer. Får nästan ångest av att bara lägga mig i sängen. Då vet jag att det snart är dags att vända på mig, och detta är ingen lätt match. Det gör o n t !


Nu är jag trött. God natt och glad påsk. Kluttrar ihop något i morgon.


18 april - Frida 3440g
19 april -
20 april -
21 april -
22 april -
23 april -
24 april - André
25 april - Frida 3650g 
26 april - Madde, Jag
27 april - Tesse 
28 april - Eve 3300g, 48cm
29 april - Hilda
30 april - Martina, LillSara
1 maj -  Matilda 3500g, 50cm
2 maj - Jessica 
3 maj - Sofia 49cm
4 maj - Emelie, Patrik, Veroniqa, Lina 
5 maj - Oscar, Emma B
6 maj - Tonne, Millan, Emma
7 maj - Hjärtat, Caroline, Barnmorskan, Thesa
8 maj - Kattis, Frida L
9 maj - Sofie, Marie, Jag 
10 maj - Mamma
11 maj - Sara 
12 maj - Laila, Fanny
13 maj - Bella, Johan
14 maj -




Tills vidare - thats it

Rebecca

Kommentarer
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

jag gissar på bf+6, som det var för mig ;)

2011-04-24 @ 17:00:14
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0