Jag säger det igen..

Jag är ingen läskig kattdam. Jag lovar! Men katterna är mina små bäbisar. Punkt. (Tills Almis kommer och förhoppningsvis vänder detta upp och ner)

Lasse är en katt i en klass för sig. Han är mer som en människa (en lite underlig sådan). Gubben är ynka 2 år men ter sig mer som en katt på ålderns höst. Kanske för att han blev pappa vid 1 års ålder och sedan dess vackert tagit hand om sina 2 döttrar. Barnen går först - precis som det ska vara.



Denna herre är lillgammal så det heter duga. Men ibland älskar han att bli ompysslad som ett litet barn. Att hänga med i magväskan gör den pipigaste Lasse tyst som en mus och nöjd som en nybajsad bebis!



(Om någon mot förmodan skulle undra är denna varelse en Hudiksvallare (jo, vi bilade faktiskt dit för att hämta gubben), 50% Norsk skogskatt 50% Ragdoll.) 


Nej hörrni, snart får ni börja gissa datum. När kommer lilla Almis titta ut månne?




Tills vidare - Soptify och städa

Rebecca

Kommentarer
Postat av: sofie

åååh vilken söt kattbebis :) Vill ju bara äta upp han, så söt e han. hihi!



Jag skulle gissa på att bebis vill komma ut den 9 maj :)

2011-04-12 @ 18:53:40
URL: http://sofiemylouise.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åker in den sista april, mitt i fylleyran och taxikaos...och så föds Almis på beräknat datum! En perfekt bebis på 3500 g och 50 cm lång! ;)

2011-04-12 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0