I kärlekens namn

Det kan tyckas lite pinsamt. Men det här är min ultimata Dennis-låt. Det här är våran låt. (Herre gud vad Almis kommer skatta när jag säger att Basshunter är våran låt!) Jag minns i våras hur vi låg dag ut och dag in i min säng. Spelade Harpan, lyssnade på Spotify och rökte på min balkong. Jag blir ärligt så glad när jag hör denna att jag nästan börjar gråta. Jag gymmde även till denna låt och log lika brett varje gång.
Tänker på mitt älskade Hjärta och ler ogenant för mig själv. Jag är förälskad - that´s for sure!
(Sen tycker jag faktiskt Basshunter är bra...shyyyy)





Sen har vi Cheryl Cole - fight for this love. Även en av våra låtar. När Hjärtat fyllde år i somras köpte jag en silverkedja med en bricka där jag graverade in Worth haveing - Worth fighting. Denna har han bärt kring sin hals varje dag sen dess. 






Och vad ville jag nu säga med allt detta? Jag vet faktiskt inte, förmodligen - Dennis, jag älskar dig!!




Tills vidare - på små rosa moln svävar jag omkring

Rebecca



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så jätte mycket!! =)

Förstår att du ser fram emot BF nu när det är så nära, nu kan det ju nästan hända närsom, åh vad spännande!!!

Det är en helt otrolig upplevelse kan jag lova dig och känslan efteråt går inte att beskriva!!! =)

Kort och gott det är helt underbart att bli mamma!!!=)

2011-04-11 @ 09:01:05
URL: http://malinpsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0