Gooood morgon kära granne!
































Dagens fick bli lax med ört&bea täcke, kokt potatis och haricoverts frästa i vitlökssmör. För den som bryr sig om vad jag stoppade i magen idag.

Vaknade i morse av att grannen våningen över spelade musik. Samma beat i över 1 timme. Inte första gången jag vaknar av att han (vet inte varför jag antar att det är en han, för jag har faktiskt ingen aning vem som bor där) spelar musik. Vaknade 09.10 av dunka dunka för inte så länge sen. Han kan spela till och från, från tidig morgon till nattetimmarna. På dagarna och kvällarna kan han gärna spela. Det rör mig inte i ryggen. Men just på morgonen är det ett känsligt ämne och jag får hejda impulsen att springa upp och ge honom en smäll i fejan.

Kanske ska jag knacka på och bjuda upp till dans. För det dunkar på bra därifrån nu.

Men när Almis kommer ska jag öppna hans brevinkast klockan 6 på morgonen och trycka in Almis samtidigt som jag tjuvnyper honom i bäbisfläsket. Gooood morgon kära granne!



Tills vidare - dagsläget

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0