Fusk?

Nu till frågan vad jag själv gissar på för datum. Min tävling - mina regler. Så jag ökar mina egna odds på vinst och ger mig själv rätten att gissa på två datum. Tänk så behändigt. Fusk kan tyckas...
Har så svårt att bestämma mig för om han kikar ut före eller efter BF. Jag slänger dit 26e april eller 9e maj. (eller 4e eller 11e, gud så svårt det ska vara då)

Nu har jag en knoe i magen som bökar för fullt. Och jag har lyckats smöra till mig massage ikväll. Hjärtat försöker redan slingra sig ur.. Synd för dig Hjärtat och lucky me!

Titta mina fina blommor i vardagsrumsfönster. Dom frodas och stormtrivs. Jag blir så glad!



18 april - Frida 3440g
19 april -
20 april -
21 april -
22 april -
23 april -
24 april -
25 april - Frida 3650g 
26 april - Madde, Jag
27 april - Tesse 
28 april -
29 april -
30 april - Martina
1 maj -  Matilda 3500g, 50cm
2 maj - Jessica 
3 maj - Sofia 49cm
4 maj - Emelie, Patrik, Veroniqa, Lina 
5 maj - Oscar, Emma B
6 maj - Tonne, Millan, Emma
7 maj - Hjärtat, Caroline, Barnmorskan
8 maj - Kattis, Frida L
9 maj - Sofie, Marie, Jag 
10 maj - Mamma
11 maj - Sara 
12 maj -
13 maj - Bella
14 maj -

Tills vidare - ren njutning

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0