babyrosa

Idag bär jag en babyrosa T-shirt. Inte min favofärg men detta arvegods är faktiskt väldigt bekvämt när ingenting annat känns som det passar.


Nu var det länge sedan man fick en skymt av sina egna fötter. Inget mig emot. Fötter är väl knappast kroppens vackraste del.



Idag, vecka 37+6. 2 veckor kvar.


Kan någon förklara för mig hur man ska se ut på dessa bilder egentligen? Står framför spegeln, livrädd (smärre överdrift) att Hjärtat ska klampa in och garva där jag vrider mig i olika poser och ler för mig själv med magen i vädret. Ska man le? Ska man titta in i kameran? Och hur håller man i en Iphone utan att handen ser totalt förvriden och abnorm ut? En konst jag inte lärt mig på långa vägar i alla fall.


Ska fixa lite grejs, sen ska jag grilla med herrskapet från igår. Gud vad trevligt! Kan man få frisk-luft-och-sol-överdos efter lång tids inomhusisolering? I sådana fall kan jag vara i riskzonen...


Tills vidare - lördag

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0